ARTEX CNC

طراحی وساخت کابینت ،کمد دیواری ،لوازم اداری و ....

ARTEX CNC

طراحی وساخت کابینت ،کمد دیواری ،لوازم اداری و ....

شرکت آرتکس سالهاست در حوزه طراحی و ساخت انواع مصنوعات چوبی اعم از کابینت ،کمد،انواع لوازم اداری و ... با کادری مجرب مشغول فعالیت می باشد.CNC ، وکیوم و رنگ از جمله فعالیتهای این شرکت می باشد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

وکیوم چیست ؟

روکش وکیوم چیست ؟

روکش وکیوم نام یک محصول یا شی خاصی نیست ،بلکه یک فرآیند است که در آن تکنولوژی وکیوم برای فشرده کردن ذرات و ایجاد خلا استفاده می کنند. این تکنولوژی کمک می کند تا هوای موجود بین سطح و روکش کاملا تخلیه شود و خلایی بین آنها ایجاد شود. تا روکش کاملا به سطح مورد نظر بچسبد.

با توجه به فشردگی ذرات و خلا ایجاد شده تکنولوژی وکیوم به کمک می کند تا مستحکم ترین رو کش ها را با کمترین ضخامت ممکن بر روی سطوح ایجاد کنیم به همین دلیل روکش وکیوم از محیوبیت زیادی در میان تولیدکنندگان صنعتی برخوردار است.

کاربرد روکش وکیوم چیست ؟

روکش وکیوم اغلب رنگی است . این سطوح علاوه بر زیبایی ، مقاومت زیادی نیز در برابر آسیب ها دارند. روکش وکیوم کاربردهای زیادی در صنعت دارد . روکش کردن مبلمان- سرویس خواب - کابینت و...

شماره تماس 55258640-021

09122983513

09126944552

  • ۹۸/۰۹/۱۷
  • vahid ashori

روکش - وکیوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی